POSTED BY John Wait on 08:25 under

Joël 2:29-32, Joël 3: 15-21

Die Here het nog altyd van die vroegste tye af tekens gegee. Veral tekens om die mense se aandag te trek en te lei om die regte dinge te doen en die regte weg in te slaan, die regte pad te kies.

So het ons nou al die afgelope 2 Sondae ook baie gepraat van teknes wat die Here vir ons gegee het en bonatuurlike dinge wat Hy laat gebeur om ons aandag te trek en ons die regte pad aan te wys.

Die Here is baie lief om veral die hemel-ligte te gebruik as Sy rigtingaanwysers of as teken van Sy teenwoordigheid. Hy het al by verskeie kere deur die eeue heen die maan en die sterre hiervoor gebruik. In hierdie gedeelte wat ons sopas gelees het gebruik God veral die son en die maan wat onderskeidelik bloedrooi (die maan) sal word en die son wat donker sal word, as teken dat die vreeslike dag van die Here op hande is...

Nou hieruit kom daar ‘n hele paar interressante dinge, waarvan die een is dat as die son donker sou word sou daar mos nie lig gewees het nie, dis tog eenvoudig... maar wat behels dit en wat beteken dit.

Aan die een kant wys dit daarop dat daar chaos sal wees sonder die lig van die son, want in donkerte is daar gewoonlik mos chaos. Maar aan die ander kant beteken dit ook dat die mense wat so in chaos en in donkerte gehul is, ook nie rigting sal hê nie, en dus ook nie sal weet waarheen om te gaan nie, en veral in hierdie konteks gelees van hierdie gedeelte sal hulle ook nie weet waarheen om te vlug nie(nie weet waar hulle toevlug tydens die bedreiging is nie).

Gebeur dit ook dan nie ook in ons eie lewe dat waneer die lig van God, of liewer Sy teenwoordigheid nie sigbaar in ons lewens is nie, ons ook netso in chaos gedompel word en ook nie weet waarheen ons oppad is nie?

Netso moet en kan ons dan maar bang wees vir die “vreeslike” dag van die Here want ons weet ons staan dan direk onder Sy verskriklikke oordeel! Dis dan dat ons mos rede het om te skrik as ons weet God is oppad!....

Maar netsoos die afgelope twee Sondae kom gee die Here vir ons ‘n alterantiewe oplossing en uitkoms. Hy kom sê vir ons ook weer vanoggend dat as ons Sy Naam sou aaanroep en ons toevlug by Hom self sou kom soek sal Sy genade ook vir ons genoeg wees. Hy sê dat daar uitkoms sal wees (vers32) op Sionsberg en Jerusalem!

Sionsberg en Jerusalem kan afsonderlik gesien word as die woonplek van die Allerhoogste. Dit moet nie net slegs gesien word as geografiese liggings nie maar fisies as ons harte, die woonplek van die Allerhoogste.

Dus as ons harte uitverkoop is aan Hom en Hy daar woon, het ons niks om voor bang te wees nie. Ons sal gered wees en Sy genade sal vir ons genoeg wees. Die Here is vir ons ‘n toevlug, en Hy wil dit ook vir ons wees. En as ons besef dat die Here ons God is en dat hy liefdevol en vol genade is, dat Hy die een is wat ons altyd kom opsoek, dat Hy die een is wat vanoggend weer aan ons harte se deure kom klop, dan sal Sy genade ook vir ons genoeg wees, en in ons lewens sal daar’n oorvloed melk op ons heuwels wees ons sal volop wyn in ons berge hê en in ons slote sal daar water loop.... daar sal ‘n fontein uit die huis van die Here uit borrel(vers18 van Joël 3) (glory cloud?).

Hierdie beelde sluit mos baie mooi aan by die versekering wat die Here vir ons laasweek kom gee het dat ons mos genoeg het....genoeg het om te doen wat ons moet doen, naamlik om Sy wil te doen, Hom te verheerlik en om dit te geniet terwyl ons dit doen.

Ek wil die beeld gebruik van ‘n man wat ‘n paar lesse oor die huwelik geleer het. Die man het op ‘n stadium agtergekom dat sy vrou nie meer daai sprankel in haar oog het nie. Hy probeer toe om haar guns weer te wen deur vir haar duur geskenke te koop, maar kom toe agter dat dit haar nie gelukkig maak nie. Hy spandeer toe al sy beskikbare tyd om by haar te wees, maar kom toe agter dat die hoveelheid tyd wat hy by haar en met haar spandeer haar ook nie gelukkig maak nie. Maar na al hierdie dinge besef hy toe uiteindelik wat haar wel gelukkig maak, en dit is toe baie meer eenvoudig as wat hy ooit kon dink, en nog boonop goedkoper ook. Al wat haar gelukkig gemaak het was as hy gelukkig is om by haar te wees... dis al. En netso wil God ook hê dat ons ons toevlug by Hom moet soek, maar meer as dit dat ons gelukkig in onsself en in elke aspek van ons lewe sal wees waneer ons by Hom is....

Kom ons gebruik nou die komende week (ons week van gebed, vernuwing begin mos vanaand), om oor al hierdie dinge na te dink, daaroor te bid en veral die beeld van die koringaar in gedagte te hou, en kom ons vind ons toevlug by die Lewende Here. Kom ons laat Hom toe om ons volgende Sondag op ‘n kragtige manier te kom ontmoet waar ons aan Sy tafel gaan aansit vir ons nagmaalsviering!
0 Kommentaar: so far: